کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

مراسم نمادین هفته سلامت و روز جهانی سلامت

به گزارش اداره روابط عمومی  به مناسبت هفته سلامت مراسم نمادین استانی روز جهانی بهداشت با حضور مسئولین سازمان ها و ادارات درمدرسه راهنمایی دخترانه سما برگزار گردید.

دراین مراسم کریم زاده مدیر کل آموزش وپرورش استان ضمن بیان خیر مقدم به مدعوین در خصوص اهمیت سلامت و بهداشت گفت: سلامتی یکی از دو نعمت مجهولی است که خداوند به ما ارزانی داشته و باید در حفظ سلامتی کوشا باشیم.
و با اشاره به شعار امسال سلامت که فشار خون را جدی بگیریم بیان نمودند که خون مایه حیات و زندگی است که باید از آلودگی آن جلو گیری نمود.در ادامه جناب آقای دکتر رمضانی قائم مقام وزیر بهداشت ورییس دانشگاه علوم پزشکی اراک  ضمن تقدیر و تشکر ازمجریان ستادی وآموزشگاهی برگزاری برنامه های هفته سلامت به بیان سخنان مبسوطی در باره موضوع شعار سال :
« فشار خون را جدی بگیریم » و عوامل ایجاد و عوارض فشار خون و بیماریهای قلبی و عروقی پرداختند.
در این برنامه گروه های دانش آموزی به اجرای سرود و نمایش پرداخته و پس از پایان رسمی مراسم نمادین ،حاضرین از نمایشگاه  آثار کار دانش آموزان و سفره سلامت بازدید نمودند. 
در حاشیه این مراسم دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت از اجرای برنامه های مختلف منجمله اجرای مراسم نمادین - تقدیر از فعالان حوزه سلامت - برگزاری مسابقات مختلف ورزشی - مسابقه کتاب خوانی برای دانش آموزان از مجموعه آموزشی زندگی عاری از خطر- مسابقه نقاشی با موضوع سلامت وبرنامه های مختلف دیگر در روزهای این هفته در سطح استان و مناطق خبر داد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد