کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

شرحی بر فرم سازماندهی دبیران محترم تربیت بدنی

با احترام هر چند تکرار مکررات است ولی واجب به نظر می رسد باز هم جهت استحضار همکاران محترم توضیحاتی ارائه گردد :  

۱- فرم مذکور توسط نمایندگان همکاران و خود دبیران محترم تربیت بدنی از همه گروهها ( مدارک تحصیلی مختلف - دوره های تحصیلی سه گانه - باسابقه و جدید الورود- کارشناسان - سرگروه ها ) تدوین گردیده است. 

۲- اصلاحات صورت گرفته با توجه به نظرات همکاران محترم در فرم نظر سنجی که در جلسه سازماندهی سال تحصیلی جاری تکمیل گردیده بود و نظر کارشناسان تربیت بدنی مناطق ۱۵ گانه اعمال شده است. 

۳- تنها گروه دارای فرم سازماندهی تخصصی معلمان محترم تربیت بدنی می باشند که نشان از توجه خاص سیستم و ارزش بالای کاری این عزیزان می باشد.  

۴- کاهش امتیاز مسابقات در راستای تعدیل شرایط با توجه به هم سطح نبودن آموزشگاهها و کیفیت افزایی صورت پذیرفته است.و در خصوص حق همراهی و حق الزحمه همکاران محترم باید به عنوان یک خواسته از مدیر آموزشگاه مطرح و پیگیری شود ودر برخی از مناطق پیگیری های خوبی صورت گرفته است .ولی لزوم پیگیری های بیشتر توسط اداره کل  ملموس می باشد.

۵- قطعا هیچ شیوه نامه و دستورالعملی کامل و بدون ایراد  نخواهد بود ولی آنچه مسلم است سعی گردیده تا جای ممکن ایرادات وارده رفع گردد .  

۶- در خصوص امتیاز به کارکنان پست های اداری تربیت بدنی این نکته قابل توجه می باشد که همکاران شاغل در بخش اداری با توجه به فرم طراحی شده در طی سال بواسطه اداری بودن امکان کسب بیش از ۳۵ امتیاز که در آموزشگاه محقق می شود را نخواهند داشت که در این بخش جهت ایجاد انگیزه این گروه از همکاران نیز میانگین ۲۰ امتیاز در نظر گرفته شده است. که در صورت اینکه قصد ورود به بخش آموزشی را داشته باشند حقی از ایشان تضییع نگردد. 

۷-در بخش امتیاز مدرک علاوه بر درخواست تمرکز بیشتر از  همکاران محترم به این بخش به اطلاع می رساند که در فرم مذکور طراحی به شکلی صورت پذیرفته که هم مدارک تحصیلی بالاتر مد نظر قرار گیرد و هم سنوات همکان  و ملاک نیز ۵ سال سابقه در نظر گرفته شده است( به عنوان مثال یک فوق لیسانس بدون سابقه کاری برابر یک لیسانس ۵ سال سابقه قرار گرفته است یا یک لیسانس ۱۵ سال سابقه همتراز یک فوق دیپلم ۲۰ سال سابقه قرار خواهد گرفت) لذا علاوه برآن طراحی توسط نرم افزار بگونه ای است که همکاران با توجه به سنواتی که دارای مدرک خاصی بوده اند امتیاز دریافت نمایندو به عنوان مثال یک همکار  که جدیدا موفق به کسب مدرک فوق لیسانس یا لیسانس شده است برابر همکارانی که چندین سال پیش فوق لیسانس یا لیسانس گرفته اند در نظر گرفته نشود و متناسب با سنوات مدرکی امتیاز کسب نمایند.  همکران محترم در بخش ادامه مطلب می توانند مثال های عینی امتیاز مدرک را مشاهده نمایند.  

۸- بخش امتیاز به روند فعالیت همکاران در کلاس درس و ارزشیابی نیز امسال با ۸ امتیاز در نظر گرفته شده که توسط مدیر آموزشگاه تنظیم و با تایید کارشناس تربیت بدنی منطقه در فرم اعمال می گردد.  

۹- فرم جهت کسب امتیاز همکاران در یک سال طراحی شده است وطبق مصوبه  اگر منطقه ای  بخواهد هر ۲ سال و یا ۳ سال یکبار سازماندهی نماید می بایست نسبت به مشخص کردن  امتیازات هر سال اقدام نماید و امتیاز نهایی از میانگین این سالها استخراج گردد.  

۱۰- آنچه قابل توجه می باشد این است که انتقادات سازنده و منطقی وکلی نگر با نگرش سیستمی  همکاران محترم می تواند کمک کننده و راه گشا  جهت برنامه ریزی های آتی باشد.

دیپلم 10 سال سابقه : 54+(10*12*1.1)= 182

فوق دیپلم 5 سال سابقه: 114+(5*12*1.2)= 182 

 

فوق لیسانس 5 سال سابقه : 252+84=336

لیسانس 10 سال سابقه : 180+156=336 

 

لیسانس 5 سال سابقه : 180+78=258

فوق دیپلم  10 سال سابقه:  114+144= 258

نظرات 1 + ارسال نظر
تعداد یا رشته دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:26 ب.ظ

با سلام لطفا به ناحیه ها بویژه 1 تاکید کنید که گواهی شرکت ها در صورتیکه فرد در یک رشته 2 گواهی شرکت دارد فقط یک گواهی را قبول کنند و رشته را مد نظر قرار دهند نه تعداد گواهی را لطفا دقت فرمایند همانطور که در بخشنامه ذکر فرمودید عمل کنند

نظر شما انتقال داده شد.در صورت لزوم و درخواست کتبی بررسی موردی هم قابل پیگیری می باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد