کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

نظر سنجی از دوره حقوق ورزشی

ضمن عرض سلام خدمت همکاران محترم و تبریک اعیاد شعبانیه، همانگونه که مستحضر هستید دوره آموزشی حقوق ورزشی به شکل غیر حضوری جهت کلیه معلمین محترم تربیت بدنی برگزار گردید .لذا خواهشمند است همکاران عزیز ضمن ارسال نظرات خود در خصوص این دوره ،پیشنهادات خود را در ارتباط با دوره های غیر حضوری و همچنین میزان اثر بخشی آنها در تربیت بدنی مدارس جهت برنامه ریزی بهتر آموزش نیروی انسانی برای ما ارسال نمایند. در ضمن دوره های پیشنهادی خود را نیز درج نمایند( در قسمت نظر دهی همین مطلب)  

شایان ذکر است مجوز برگزاری  دوره های تخصصی حضوری مربیگری و  داوری در هفت رشته  نیز از سوی معاونت محترم پژوهش و برنامه ریزی و وزارت مطبوع گرفته شده است اما متأسفانه تا کنون به دلیل عدم تأمین اعتبار مورد نیاز موفق به برگزاری نشده ایم اما این دوره ها نیز در دستور کار قرار دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
معلم تربیت بدنی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ

با سلام

ضمن تشکر از تلاش های بی وقفه معاونت تربیت بدنی ، طراحی چنین دوره ای ایده خوبی بود و بهتر بود از طریق همین وبلاگ نیز اطلاع رسانی می شد . چون بعضی از مدارس اطلاع رسانی نکرده بودند و ما از دوره جا ماندیم . خواهشمند است در صورت امکان یک روز دیگر برای کسانی که به هر دلیل در دوره شرکت نکردند در نظر بگیرید. باشکر و آرزوی شادکامی

با سلام ، ضمن تشکر از لطف شما- برگزاری دوره حقوق ورزشی در تاریخ 2/2/92 از طریق همین وبلاگ اطلاع رسانی شده بود در ضمن در حال پیگیری از طریق معاونت محترم پژوهش می باشیم که در صورت امکان و موافقت آن حوزه برگزاری آزمون را تمدید نماییم .خواهشمند است همکاران محترم نیز این پیگیری را از طریق کارشناسی ضمن خدمت منطقه خود معمول نمایند.

نوروزی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ق.ظ

با سلام این دوره واقعا برای من مفید و سودمند بود و خواهشی که دارم این است این دوره های تخصصی رشته مارا افزایش دهید چون من از استان های دیگر خبر دارم که دوره های حضوری عملی رشته های ورزشی را به عنوان دوره ضمن خدمت برگزار میکنند تا هم معلومات دبیران به روز شود و هم دوره ضمن خدمت تخصصی بگذرانند با تشکر از زحمات بی دریغ شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد