کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

همایش معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق

همایش دو روزه معاونین پرورشی و تربیت بدنی،کارشناس مسئولان تربیت بدنی و کارشناسان سلامت و مراقبت در برابرآسیب های اجتماعی مناطق پانزده گانه استان در 13و 14 شهریورماه در اردوگاه امام خمینی شهرستان خمین برگزار گردید.


در ابتدای این همایش آقای دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل ضمن خیر مقدم به مدعوین همایش به توضیح و تبین خط مش های کلی و اهداف معاونت تربیت بدنی و سلامت پرداختند و به عزم و اراده این معاونت در جهت ارتقای سطح سلامت و بهداشت جسمی -روانی و اجتماعی دانش آموزان استان تاکیدکردند.


در ادامه این همایش دو روزه روسای اداره های تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی ، سلامت و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی به توضیح برنامه ها و فعالیت های پیش بینی شده در سال تحصیلی 93-92 پرداختند.


به منظورافزایش سطح اطلاعات و آگاهی حاضرین در این دوره جناب سرهنگ حسنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان،جناب آقای دکتر اسماعیلی معاون فنی مرکز بهداشت استان و جناب آقای دکتر بهرامی عضو هیات علمی دانشگاه اراک و جناب سروان رضایی راد جانشین رئیس پلیس فتا استان در حوزه کاری خود به ایراد سخن پرداختند. از جمله برنامه های دیگر این دوره ی آموزشی زیارت آستان مقدس امام زاده عبداله روستای ریحان شهرستان خمین و برگزاری نماز مغرب و عشاء در این مکان مقدس بود.




   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد