کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

دمنه –معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش در جمع مدیران مدارس ابتدایی ناحیه یک اراک

دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در جلسه مدیران دوره ابتدایی ناحیه یک اراک که روز یکشنبه 24/6/92 در محل سالن کوثر آن ناحیه برگزار گردید دوره ابتدایی را دوره طلایی آموزش و پرورش نامید و خواستار توجه خاص مدیران محترم مدارس به فعالیتهای درس تربیت بدنی و سلامت دانش آموزان شد. او توجه ویژه  به دوره ابتدایی و بالاخص  در حوزه تربیت بدنی و سلامت و اجرای طرح های ملی ورزش مدارس را به این دلیل دانست که این دوره  بیشترین آمار را از نظر دانش آموز، تعداد مدارس و نیروی انسانی به خود اختصاص داده و همچنین گروه سنی جامعه هدف که همانا سن شکل گیری شخصیت اجتماعی و ساختار جسمانی دانش آموزان می باشد را ،از مهمترین دلایل آن دانست.

او همچنین گفت که جرم وآسیب اجتماعی و اعتیاد و... واقعیت های تلخ و انکار ناپذیر جامعه است که از بدو خلقت وجود داشته و تا ظهور حضرت مهدی عج ا... نیز ادامه خواهد داشت تا ایشان جهان را از این پلیدی ها و زشتی ها پاک نماید.و یکی از اصلی ترین راههای پیشگیری و مراقبت از آسیب های اجتماعی را از دیدگاه متخصصان و جامعه شناسان ورزش دانست.

او در ادامه  نیروی انسانی جوان و متخصص  را نقطه قوت حوزه تربیت بدنی دانست و خواستار کمک و مساعدت مدیران  در جهت حفظ و ارتقای این سرمایه گرانبها شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد